Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

huda hudaklan@volny.cz
Čtvrtek Červen 4 12:05:23 CEST 2009

A proc musite mit server.
TortoiseSVN potrebuje mit akorat pristupny sitovy disk.
Pouzivam sitovy disk se SAMBOu a tam se zadny server neinstaluje.
Na kazdy PC se nainstaluje client TortoiseSVN (asi i nejaky server nebo co)
a pokud vidim z danych PC odpovidajici sitovy disk tak to funguje.

HUDA

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 04, 2009 11:53 AM
Subject: Re: Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Aby som to vysvetlil, desi ma to mnozstvo krokov a suvisiacich veci (napr.
potreba Apacha). To vsetko znamena potencialne problemy a to znamena sa s
tym j**at viac nez je to hodne.

Ten zipovaci sposob mi plne vyhovuje pre potreby projektu, na ktorom robim
sam - akurat ze by sa mi hodilo nieco pre projekt na ktorom robime viaceri.

wek