Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 4 11:53:27 CEST 2009

Aby som to vysvetlil, desi ma to mnozstvo krokov a suvisiacich veci (napr. potreba Apacha). To vsetko znamena potencialne problemy a to znamena sa s tym j**at viac nez je to hodne.

Ten zipovaci sposob mi plne vyhovuje pre potreby projektu, na ktorom robim sam - akurat ze by sa mi hodilo nieco pre projekt na ktorom robime viaceri.

wek