Re: OT: Linux - Jak zjistit, jestli text obsahuje české znaky.

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Červen 4 11:03:49 CEST 2009

a este aby som mohol doplnit skript...
co chcete spravit s nimi? len vypisat "subor" (ne)obsahuje? ci zmazat?
ci presunut?

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises