ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 09:26:34 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 09:20:32AM +0200, Milan B. wrote:

> CVS/SVN? A parny stroj, petrolejku a horuce zeliezko pouzivate? :)
>
> Treba ist s dobou - GIT. A ani  nepotrebuje server - dokaze pracovat s
> lokalnymi repository.

A k cemu, kdyz zadne z prednosti gitu naprosto nevyuziji? (Vsimnete
si, jedna se o soubory, na kterych pracuji ciste ja sam - byt na vicero
pocitacich. Dokonce ani nevyuziji moznosti mit "vetve" a to SVN umoznuje
docela dobre...)

Naopak pro synchronizaci je vyhodnejsi model (cvs/)SVN, kdy mam nekde "server"
vuci kteremu se synchronizuji.

BTW, svn taky dokaze pracovat s lokalnimi repositari...

> Po troche trapenia na zaciatku uz nic ine pouzivat nechcem.

Nuti Vas nekdo?

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net