elektronika a radiacia

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červen 4 08:41:33 CEST 2009

vravel som ze bolo dokazane, nie ze sa domnievaju a na odbornej
konfernecii clovek neocakava krcmove debaty ale relevantne fakty :-)
Vykonove prvky tiez trpia problemami s preletom vysokoenergetickych
castic (single event gate rupture, single event burnout).
Vyrobcovia obycajne maju svoje sledovanie kvality a chcu vediet preco
nieco nefunguje. Vyrobcovia plosakov ich rezu a pozeraju pod
mikroskopom, elektronika sa pecie a hrka az kym nezlyha, uz nefunkcne
elektronky vraciame vyrobcovi a pod. Cipy sa bezne otvaraju, nakoniec je
to vidiet aj v niektorych tych prednaskach. Po zlyhani cipu alebo modulu
potrebuju vediet co sa stalo aby bolo mozne konstrukciu opravit, resp.
zodolnit.
K tomu pocatiu sa vyjadrit neviem, ale diode by som veril :-))
b.