OT Druhy tabor :-) (Re: OT Volna mista na tabore)

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Červen 3 14:51:01 CEST 2009

 Zdravim,

neda mi to neodpovedet, protoze na tabory jezdim aktivne taky (i kdyz ne
primo jako vedouci).

 Podle me opravdu zalezi na tom, jake deti tam sou. Pokud je to bastlirsky
tabor, je predpoklad, ze se tam prihlasi deti, co k tomuto maji nejaky vztah,
tj bude je to bavit a mozna bude problem je spis dostat k tomu rybniku. Pokud
je to treba cyklisticky tabor, tak se ceka ze se bude jezdit na kolech. Pokud
je to tabor jako ten nas, ktery neni takto specificky zamereny, je to horsi,
zejmena s tim vymyslenim programu ktery bude bavit vsechny (protoze se vzdycky
najde nekdo kdo prohlasi "to delat nebudu, to je trapny").

Jak psala Sasa ze se divila tomu ze deti samy chtely rozcvicku kterou si
udelali vedouci ze srandy pro sebe - toto je o tom, ze jim to nikdo neporucil
a prisly na to sami. Schvalne zkuste nejakou cinnost detem "porucit" (obzvlast
hned po probuzeni) a pak zkuste (treba na jinem turnuse) je jen nejak
natuknout aby vlastne "sami" prisli na to ze se da delat ta sama vec. Rozdil
bude v tom ze v prvnim pripade bude mnohem vetsi pocet nespokojencu, ...

Jinak obsah toho bastlirskeho tabora se mi libi, sam bych si rad neco z toho
vyzkousel... Ale ten cas. :-(

Kazdopadne jen tak dal, podobnych aktivit je dnes jako safranu.

JDrozd

---