Redeni MTL-468R bylo (Nahrada za kalafunu)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 3 14:50:39 CEST 2009

To original redidlo je opravdu ten methoxypropanol - proti izopropylu se
asi jen mene rychle odparuje - tedy nevyschne tak rychle - zase je o
dost drazsi.

Me take docela stve to oddelovani te huste svetle faze a te ridke tmave
- zajimalo by me zda tomu lze nejak zabranit. Stve me to hlavne v
pripade ze to ma clovek ve strikacce a v ni se mu to rozdeli. V pixle to
vzdycky pred pouzitim rozmicham takze to spotrebovavam smichane.

Radek Vicek