Nahrada za kalafunu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 3 12:15:06 CEST 2009

Domnívám se, že určitý zápach či vůni bude vydávat jakákoliv pasta. Já to používám tak, že mám menší množství naředěné na vhodnou konzistenci v malé lékovce (od vitamínu C). To malé množství relativně úzkým hrdlem jistě nezapáchá tolik jako otevřená originál krabička. Ta je mimochodem zcela nevhodná protože netěsní a velmi rychle vyschne. Já otevření té lékovky určitě necítím (nebo nevnímám ?) pokud nečuchám přímo k ní (proč bych to dělal ?).
Mimochodem ředí se to isopropanolem, takže Vám to asi smrdí po něm. Až s tím zkusíte pájet, myslím, že už nic dalšího chtít nebudete - jako já :-). A to jsem se nad tím pěkně ošklíbal než jsem to vyzkoušel. Použití je maličko jiné než u kalafuny. Pájený spoj se nesmáčí při pájení v MTL (jako v kalafuně), ale nejprve se na spoj nanese malé množství MTL a pak se pájí. Ale to je asi jasné.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, June 03, 2009 11:05 AM
To: HW-news
Subject: RE: Nahrada za kalafunu

MTL468 jsem dostal do ruky vcera. Jeste jsem s tim pajet nezkousel, ale smrdi to uz jenom kdyz se otevre krabicka (po toulenu nebo necem podobnem) coz je docela blby, protoze pajim v obytnych prostorach treba vecer a kdyz bych si sel hned lehnout (v te same mistnosti), tak by mi ten smrad asi vadil.

Asi vyzkousim nasledujici, jak nekdo radil. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9160