Doporucte GPS navigaci

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Červen 2 16:37:49 CEST 2009

Mozete sa hnipat v technickych detailoch kolko chcete, ale o tom to nie
je. Takze zhrniem, na co som reagoval:

1. Autor otazky nespecifikoval pouzitie
2. Iny prispievatel sa spytal na pouzitie
3. Povodny autor otazky na to reagoval podrazdene a "zdvihol hlas"
(vykricnik) - ze predsa jasne povedal, na co to chce (nepovedal)

Na tuto krivdu som jednoducho musel reagovat ...

Mimochodom, vy ste nikdy nezdielali hudbu s priatelkou? Dnes je vraj
take nieco in (osobne nepoznam). V lese na bicykli, PDA s navigaciou a
FM transmittterom a BT handsfree - priatelka FM prijimac a ideme .. :)

-m-