Odbuzeni serioveho motoru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červen 2 13:47:31 CEST 2009

U ciste serioveho motoru nelze snizit budici proud, jelikoz
jak jiz nazev napovida je buzeni v serii s kotvou.
Z techto duvodu se take nesmi seriovy motor poustet naprazdno, jelikoz
pak otacky (teoreticky) rostou nade vsechny meze (prakticky nad meze
machanicke konstrukce, neplati pro mele motorky).

Pro zvyseni otacek:
1. Zvysit napajeci napeti
2. Snizit mechanickou zatez
3. Zkusit premostit buzeni odporem, ale nemusi to fungovat, jelikoz
odbuzenim dojde k poklesu tociveho momentu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.