[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Úterý Červen 2 12:47:37 CEST 2009

Ještě bych si dovolil, pokud je to stále aktuální, konstatovat, že není hudba jako hudba, zkuste si pustit do sluchátek místo šumů nebo nějakých psychedelických umělotin (meditační a relaxační a integrační a jánevímjakáještě "hudba") muziku, kterou hraje třeba Didier Squiban nebo náš Jiří Malásek. Myslím si že klidný klavír učení nevadí.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Sunday, May 31, 2009 9:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Psychowalkman - funguje to ?

Vyzkousel jsem program JAVSEditor.
Kdyz jsem si pak vygenerovany zvuk pustil, tak jsem zacal velmi soucitit s vezni na Guantanamu.

Vygeneroval jsem si vzorek "relax25", ale zdalo se mi, ze spravne jmeno by melo byt "naprud25", po delsim poslechu pak uz spis "muceni25".

Takze mam zrejme smulu a jsem s psychowalkmanem nekompatibilni. Krome toho navic plati co jste napsal, ze to nemaskuje, resp. spatne maskuje okolni zvuky, takze pro muj primarni zamer by to stejne bylo nepouzitelne.

Dekuji vsem, kteri prispeli k tomuto tematu.

rollfree

**********************************
Od: "Ondřej Janovský" <ondrej.janovsky@alarex.cz>

Ahoj,

psychowalkman neodstini. Naopak, pokud si s nim nemuze clovek nekam zalezt, je to k vzteku a k nicemu to neni.
Jinak z mojich zkusenosti funguje, ale ne tak uzasne, jak vetsinou slibuje napriklad jakysi p. Valuch a firma Galaxy.

BWGen ... nektere z nastaveni pro tento program ucinkovaly.

Existuji jeste:

http://gnaural.sourceforge.net/
http://uazu.net/sbagen/

Jinak pokud by nekdo mel pristup k EEG pristroji, mohli bychom se presvedcit, jak to doopravdy funguje. Ja pouzivam InnerPulse co prodava Galaxy.
Pokud si ho chcete ozkouset, co to s vami udela, jsem v Praze Dejvicich a nebyl by to problem.

Oja