Doporucte GPS navigaci

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Červen 2 10:46:40 CEST 2009

2009/6/2 Volák Vladimír <volak@stapro.cz>:
> On GPSMAP60CSX je spis outdorovy, nez do auta.
> Ja mam neco podobneho,Garmin E-Trex Vista Hcx, bez problemu. Po Evrope
> nevim, nemam a nepotrebuji zatim mapu,ale pouzival jsem ho v aute v USA a
> bez problemu, krome toho, ze je tom prd videt. Pro pouziti v aute
> je turisticka GPS pro bezpecnost snad horsi, nez mobil.

Celkom nesuhlasim. Mam podobny eTrex Venture Cx. V aute ho pouzivam
tak, ze ho mam v univerzalnom prisavkovom drziaku, dorobil som si
napajaci kablik, t.j. mozem mat trvalo zapnute podsvietenie. Cez den
pouzivam plne podsvietenie, za tmy patricne slabsie - s viditelnostou
ziaden problem nie je. S navigaciou samozrejme pocas jazdy
nemanipulujem. Trvalo mam zobrazovanu okamzitu rychlost a mapu. Ked
vyuzivam aj vedenie po route, mam nastaveny profil auto. Dolezite
odbocky sam rozpozna, upozorni pipnutim a zobrazi detail krizovatky s
vyznacenym smerom, kade mam ist. Je pravda, ze nerozprava, no ten
jeden pohlad okom je zvladnutelny (ano, ked to situacia na ceste
vyzaduje, pozeram stale na cestu)

miro