OT: vysavac - sacek nebo bez

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 2 10:46:21 CEST 2009

To se musí vysypávat po každém vysávání, nebo stačí jednou za týden-dva jako
u sáčkového?

----- Original Message -----
From: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>

Já koupil nejaký bezsáčkový Hyunday na cca 2500,-. Moc jsem od toho nečekal,
ale velmi mile mě překvapil zejména sací silou. Ještě nikdy předtím se mi
nestalo abych občas musel ubrat :-). Jinak bych taky mohl potrhat potahy na
křeslech :-).

Jediný problém je v tom čištění nádobky. Jak už tu někdo napsal v okamžiku,
kdy se to vysype, rozvíří se jemný prach do vzduchu. Rozhodně to nedělejte v
bytě. A určitě to nevdechněte - mohl bych vyprávět :-) Já s tím chodím k
popelnici. Uvnitř nádobky je ještě takový molitanový filtr ve tvaru válce.
Ten se vyjme, vyklepe a vyfouká. Pokud je velmi znečištěný tak vyprat.
Prostě je s tím o trochu víc práce než se sáčkovým. Ale klady podle mě
převažují. To je ovšem věc názoru. Ale hlavně - saje jak blázen :-).