MECH: sudockove lozisko

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červen 2 09:55:24 CEST 2009

> bude a ty hodnoty budou podobne. Ale axialni zatizitelnosti bych moc
> neveril, jestli si vybavuju spravne lozisko tak je to s ohledem na
> konstrukci cista nula. Radialne unese minimalne deset tun.

Pytam sa tu prave preto, ze to lozisko ponukol predajca ako nahradu
axialneho loziska, ktore sa v takom rozmere nevyraba. Ja sa v tom
nevyznam, tak by som si to chcel overit.

Podla tejto informacie:

    http://www.exvalos.cz/valiva-loziska/soudeckova-loziska/

by mali prenasat aj axialne sily, ale konkretnej hodnoty sa neviem
dopatrat. Ked aj najdem nejaku tabulku na podobne loziska, je tam len
staticke/dynamicke zatazenie (~12kN), ale pre aky smer zataze nic...

j.