OT: vysavac - sacek nebo bez

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Červen 2 09:33:55 CEST 2009

To je prave otazka jestli za ty 3 tisice ma bezsackovy smysl, jestli uz za
ty prachy dela vyrobce neco co funguje.
Asi to prozatim zustane u sackoveho.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Alesu" <alesu@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 02, 2009 12:13 AM
Subject: RE: OT: vysavac - sacek nebo bez

Vzhledem k tomu, že se jsem líný schánět sáčky tak u mě jednoznačně vítězí
typ bezsáčkový cyklon. Máme DYSON už asi 8 roků k plné spokojenosti. Ten
jsem koupil LG s "kompresí prachu" není to špatné , ale zas nic tak
převravratného, vzhledem k vyšší ceně. Jinak je to dobrý vysavač, ale trochu
teŽší. Na tu hmotnost pozor, moje tchyně to měla jako jedno z hlavních
kriterií. Ten Dyson jsme kupovali, když ještě jiné rozumné cyklony nebyly.
Nyní je velký výběr i v kategorii kolem 3 kKč. Jednoznačně doporučuji
Bezsáčekový cyklon.

S přátelským pozdravem AU