Doporucte GPS navigaci

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Červen 2 01:32:14 CEST 2009

> velice slusne jsou i podklady na mapy.cz, na jejich potahani vcetne
> automaticke kalibrace do Oziho jsem si napsal softik, muzete
> nakouknout
> ke mne na http://www.alpov.net/programovani/ophotogencat.html
> (popis) a
> http://blog.alpov.net/2009/05/mapgen-v23-zmeny-uvnitr-gui.html (aktualni
verze).

> Ales Povalac

Dobrý den,

úspěšně používám, díky. Ještě bych doplnil další nástroj pro import
kalibrovaných rastrových map do OZIExploreru - Googleak. Umí importovat mapy
mj. z Google Maps, MS Virtual Earth aj. Poměrně solidní info je na
http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,974.0.html

GPS software používám cca 4 roky, ve variantě PDA + externí BT GPS. Nyní mám
iPAQ214 + Qstarz BT-Q1200, pro turistiku a cyklistiku používám OZIExplorer,
do auta Nav N Go iGO 8. Měl jsem možnost vyzkoušet i jednoúčelové navigace
Panasonic Strada, Garmin Nuvi a nějaké MIO, ale neměnil bych.

JF