OT: vysavac - sacek nebo bez

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 2 00:15:52 CEST 2009

Osobne za nejlepsi vysavac povazuju prumyslovy Wap ktery mam v dilne.
Je to tissi nez jakykoliv vysavac pro domacnost ktery jsem kdy slysel,
motor nejeci ve vysokych otackach neb je asynchronni, vejde se do nej
25 kg bordelu, saje prach, spony, vodu, hlinu, sterk, ... A stal
rozhodne jen zlomek ceny nejakeho toho Rainbow nebo jaxe to jmenuje :-)

Ales Prochaska