vysavac - sacek nebo bez

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červen 1 23:06:10 CEST 2009

Ahoj,
ty levne bezsackove neznam, tak asi neporadim. Meli jsme Rainbow, jeste ten
starsi typ a nebyl spatny. Vadil mi mensi vykon. U tech novych je vyssi, ale
cena je desna ( asi jako u toho starsiho -:))    ). Melo to jednu vyhodu a
to, ze to nebylo vubec citit. Na nejake vune apod. jsem se vybodnul. To jsem
nepotreboval. Pred nedavnem jsem jej prodal, al pred tim jsem jej nechal
zrepasovat, bylo mi hloupe prodavat zasvineny pristroj, a udelali z nej za 4
tis. skoro uplne novy. Ani jsem tomu nechtel verit a bylo to velmi rychle.
Repase prisla do 4 tis. a prodal jsem jej za 10 tis. Za tu cenu se da takto
koupit a neni to spatne. Bylo to i s klepacem a ten byl super. I jeho repase
byla v te cene. ( Nejsem a nikdy jsem nebyl dealerem teto znacky). Co mi
vadilo, tak kdyz jsme predelavali byt, tak jsme tady rezali takove ty mekke
panely a ten jemny prach nebyl schopen uplne zachytit a dost se tim
zaneradil. Jinak spokojenost. Mel jsem deti alergiky a to byl i jeden z
duvodu jeho koupe.
Dnes pouzivam velmi silny vysavac (starsi typ) Moulinex Wet & Dry System 20
na sacky ( dosti velike) a jsem spokojenej. Cekal jsem hodne dlouho, kdy se
sacek / filtr ucpe a porad nic. Ano, pri luxovani je trochu citit, ale
luxuju, kdyz jsem tady sam a  pak vyvetram. Proti roztocum pouzivam parni
cistic, ktery ma sice i funkci vysavace, ale je slaby.
Kdyz jsme u pritelkyne stehovali nabytek, tak tam byly polehle koberce, kde
stal nabytek a ten parni cistic si s tim suprove poradil. Po prejeti timhle
parnim strojeckem byl koberec jako nove polozeny, ale opet dosti drahe. Ale
da sehnat take za dobrou cenu.
Ten Moulinex jsem ziskal zajimavym zpusobem. Jdu se smetim a kamarad z mladi
jde k popelnici s vysavacem a nechal ho tam, a tak se ho ptam co mu je. Pry
je na houby, ze prasi ( zrovna uklizeli po malovani vcetne skrabani) a
jestli ho chci, tak at si ho vezmu.
No, nemeli v nem sacek :-) . A tak mi dnes dobre slouzi a jsem spokojeny.
Jindra Polivka

Ahoj konfero,

tchyne by potrebovala koupit vysavac a kdyz jsem v rodine pres tu techniku
tak mam nejaky vybrat. cena tak do 3tisic.
dival jsem se na internetu a v tomto rozsahu se da koupit asi milion typu.
Jakou mate kdo zkusenost? Mela Zelmer, sackovy.
Ma smysl jit do bezsackoveho, napriklad nejake ETA, papirove ma lepsi saci
vykon a nejsou potreba sacky, ale je to opravdu tak super? Neni v tom nejaky
hacek? Nebo zustat u klasiky?

Moc dekuji za pomoc

Pavel