Doporucte GPS navigaci

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červen 1 22:13:18 CEST 2009

2009/6/1 jan.kuba <honza.kuba@gmail.com>:
> Ja sel cestou PDA ( tenkrat MIO P350 - dodnes naprosta spokojenost  a
> spolehlivost) , na kterem mam instalovano nekolik mapovych sw ( TomTom,
> IGO, Smartmaps, Ozyexplorer) Je to viceucelove ( auto, kolo, chůze)
> navic to vyuziju i doma ( ladicka, ruzne utilitky, hry atd...) a treba
> do toho Ozyexploreru si dam treba i oscanovanou mapu kdykoliv doma.
> Umi tohle nejaky jednoucelova GPS?

"Čím má výrobek méně funkcí, tím dokonaleji je splňuje" - Murphyho
zákon. Jeden známej měl nějaký to PDA od Aceru a nějak se mu to dost
často kousalo a jako na potvoru mu to umřelo zrovna když potřeboval
navigovat na konci cesty v Německu ;-) Tím nechci říct, že každý PDA
musí bejt špatný.

Já mám nějakou obyčejnou navigaci Garmin (Nuvi 200), docela mi to
vyhovuje a to i ovládáním, ale je to cenová kategorie 2-3 tisíce,
takže to nemá žádný přídavný funkce (pokud nepočítám kalkulačku a
prohlížeč obrázků). Nějaký výhrady bych k ní měl (pokud se nechám
navigovat někudy, kde to znám, tak se s ní někdy docela hádám), ale
nemám možnost srovnání s jinou značkou.

Pavel Kadečka.