Doporucte GPS navigaci

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Červen 1 22:00:50 CEST 2009

Jak je to v soucasne dobe s dostupnosti GPS turistickych navigaci pro PDA?
Je neco free? CZ pripadne zahranici, pripadne moznost naskenovat mapy?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, June 01, 2009 9:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte GPS navigaci

Ja sel cestou PDA ( tenkrat MIO P350 - dodnes naprosta spokojenost  a
spolehlivost) , na kterem mam instalovano nekolik mapovych sw ( TomTom,
IGO, Smartmaps, Ozyexplorer) Je to viceucelove ( auto, kolo, chůze)
navic to vyuziju i doma ( ladicka, ruzne utilitky, hry atd...) a treba
do toho Ozyexploreru si dam treba i oscanovanou mapu kdykoliv doma. Umi
tohle nejaky jednoucelova GPS? JaKub