zaujimave hradla

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červen 1 09:42:33 CEST 2009

zdravim,
kolega minuly tyzden ukazoval nove 'jednohradlove' cipy z rodiny
Picogate, vyraba to TI aj NXP. Celkom ma to zaujalo, takze len tak pre
zaujimavost preposielam datasheet.
Hradlo ma 4 vstupy, 3 stavovy vystup, dokaze spinat 24mA, rozsah
napajania 1.6 az 5V a cele to je v malom puzdre.
Takze sa tam da realizovat takmer lubovolna logicka funkcia pre dva
vstupne signaly, pouzit to ako level translator alebo budic ledky. Velmi
sikovne. Cas od casu sa jednohradlovy cip hodi a tento dokaze robit
takmer vsetko na co si clovek spomenie :-)
b.

http://www.nxp.com/acrobat_download/datasheets/74LVC1G99_2.pdf