Re: Problém s PC zdrojem ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červen 1 06:47:12 CEST 2009

Ja mam 550W zdroj na C2D 8400@4Ghz , 3x HDD, taktez GTX 260 a spotreby
podobne, ale samozrejme jen pri hrach jinak je to kolem tech 200-250W
:) (Neprepina mi to na on board grafiku jak tobe) .

To jsem si ted koupil 26" LG W2600HP-BF a ten uz zas spapne 100W . Ale
konecne S-IPS LCD , ktere se blizi CRT monitorum . Predtim jsem mel
22" a ten mel jen 35W . Holt tech 16 podsvetlovacich trubic co tam je
si uz neco veme, ale obraz excelentni.

snehulak