OT: co je to za lokomotivu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Červenec 31 23:16:42 CEST 2009

On Friday 31 of July 2009 21:35:40 Petr Zapadlo wrote:
> Zdravím
>
> prosím místní železniční nadšence, netuší někdo co je to za lokomotivu?
> Krásná, právě jela z lakovny, fotka je z Moravského Berouna 17.7..
> Ale v životě jsem nic podobného na našich kolejích neviděl.
>
> Díky

Je to původně JŽ441 jugoslávských železnic, nyní v barvách pro železnici Bosny
a Hercegoviny.

Lokomotiva byla vyrobena v Jugoslávii na základě license dnes už
neexistujícího Švédského výrobce ASEA.

A je to projekt rekonstrukce, na kterém osobně už dva roky pracuji.

Na podzim by měla vyjet v testovacím provozu, ale vzhledem k problémům ve
firmě to není úplně jisté (můj soukromý názor).

U nás ji jezdit neuvidíte, testy budou probíhat na Slovensku a pak tradá na
Balkán.
Víc detailů nemohu poskytnout.

Jakub Ladman