Re: [MECH] Kde sehnat sroubky M1.4 (idealne s delkou 1-1.5mm)

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Červenec 31 14:56:56 CEST 2009

Souhlasim, je to hodne atypicky sroub s ponekud netypickym pouzitim, je nutny pro pripevneni techto motoru na modely zeleznic a podobne:

http://www.pojezdy.eu/mashima/mashima.html

bohuzel se dost spatne shani :-( kdyz bude nejhur, tak holt vezmu tu M1.4 x 3 a budu je zkracovat... kdyz je totiz sroub prilis dlouhy, zasahuje do drahy rotoru. Poptaval jsem je jiz i u vyrobce tech motoru, ale odpoved je vzdy na dlouho...

V.