OT clovek by si myslel, ze na letisku budu mat vymakanu techniku...

DeeJay deejay@email.cz
Pátek Červenec 31 12:05:42 CEST 2009

> V r. 90 jsem poznal nekolik letist a i jine realie tehdejsiho
> "sojuzu". Pokud se clovek oprostil od stredoevropskych standardu, tak
> i tam vlastne vsechno  celkem fungovalo. Od te doby pohlizim na veci
> dosti shovivavej. A loni jsem pobyval v Rime a okoli, a kupodivu, i tam se
mi
> vyjevovaly nektere obrazy z toho sojuzu.

Tak v tomto s vami plne souhlasim, nedavno jsem byl jak v
Rusku,Baskortostanu a Kazachstanu  - je to proste tak, rusove delaji vse
jednoduse, ale tak, aby to fungovalo. Nejdriv mi sice sokovalo TUcko (154 ?)
repasovane "variopaintem " a zachodek jakozto ve vlaku CD, ale pak jsem si
zvyknul. Presne poznate co delali rusove a co nejaka zapadni firma. Na
design se nehledi - krasa je ve funkci,  takze kdyz vypinac od svetla na
zachode je za rohem a pul metru nad zemi, nebo zachodove prkenko je
privazane stahovacimi pasky , nebo tam moc nesedi - je to normalni, protoze
to funguje. Tudiz perlicky z kosmickeho programu kde americane vymysli
propisku, aby psala ve stavu beztize a ruzna dalsi udelatka vypadaji velice
realne, rusove maji obyc tuzku a plysaka na provazku, aby poznali ze jsou v
kosmu :-)

DJ