RE: OT - zase elektrocentrála :-)

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Červenec 31 10:30:06 CEST 2009

Nedávno NASA posílala ve svých newsech, že pracují na návrhu měsíční atomové elektrárny s malým reaktorem zakopaným pod povrchem a prave stirlingem a obrovskými radiatory na povrchu.
http://science.nasa.gov/headlines/y2009/15may_stirling.htm

Ze to se stirlingy mysli vazne je videt napriklad i tady:
http://esto.nasa.gov/conferences/nstc2007/papers/Shaltens_Richard_D2P1_NSTC-07-0138.pdf

Takze na nich asi neco bude...

Jakub Serych