OT clovek by si myslel, ze na letisku budu mat vymakanu techniku...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 30 23:44:00 CEST 2009

Pavle,

Dotycny manazer ma mozno 10x vyssi prijem ako ja, moznoze este viac, ale bohuzial, nemusi to znamenat to, ze ma 10x vyssi plat nez ja... Ano, managera by som robit nevedel, proste na to nemam.

Dano,

Mne je uplne jasne co a ako tam funguje. Ono zase idealne miesto a idealni ludia neexistuju, urcite najdes negativa aj na Svajciarsku a Francuzsku - ine, ale tiez neprijemne. Zvykol si si na ine - schvalne nechcem povedat lepsie, takze ked prides domov, tie zle veci su pre Teba vypuklejsie. Proste clovek musi niektore veci denne prehliadat, inak sa zit neda.

Co sa inkriminovaneho letiska tyka, v principe funguje a mne to staci. Mne vyhovuje, ze ma tam moja polovicka vyklopi cestou do roboty a nemusi si brat pol dna volno aby ma zobrala na Schwechat, takze som ochoty to vsetko prehliadnut. Je to ako s mojim autom: vrzga, skripe, je spinave ako prasa, ale odvezie ma z bodu A do bodu B, a to od neho primarne chcem.

Mna vsak prvotne zarazila technicka vec, a mysli si ci chces, vacsina technikov s ktorymi som sa na Slovensku stretol, boli normalni.

wek