Re: OT - zase elektrocentrála :-)

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Červenec 30 19:01:17 CEST 2009

Pul roku je v pohode, take jsem mel traktor, co mel slabou baterii a
nestartoval, pak se clovek jen modlil, aby mu to nechciplo mimo garaz,
kde mel nabijecku :-D

Co se tyka protikrizovych opatreni, no nevim, nebyl by lepsi parni
motor? Spalovat drivi pujde snad i ve 3ti svetove a vsechny elektrarny
jedou na paru, nespocital by nekdo, kolik dreva by padlo na hodinu
provozu?