[OT] synchronizace PC - Mobil

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Červenec 30 08:02:26 CEST 2009

Klony od T-mobile nebrat, uz Artemis pekelne zpotvorili. Jinak silham po
Diamond II, TouchPro snad ani nechci, ma dost chybicek dle recenzi.
Kazdopadne mobil bez WM OS a GPS uz nechci, nejen kvuli synchronizaci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Thursday, July 30, 2009 7:39 AM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] synchronizace PC - Mobil

Zdravím.
Dlouhé roky jsem měl Nokii 9300 která měla synchronizaci trochu nedokonolaou
ale rozhodně jsem v kontaktech viděl vše důležité co jsem si napsal do
Outlooku. Nebyly tam sice kategorie, přezdívky a podobně ale určitě všechna
telefonní čísla, adresy včetně Emailové atd. Horší byla synchronizace z
Nokie do PC, tam se dalo přenést pouze jméno, příjmení a telefon. Jinak
kalendář fungoval dobře, úkoly špatně - jenom přibývaly, nemazaly se byť
jsem je mazal v Outlooku. Rozhodně byla Nokie velmi stabilní - teď mám MDA
IV (od T-Mobile převlíknutý HTC TouchPro) a synchronizace je o třídu lepší
ale jinak ten telefon dost proklínám. Ale to je obávám se na pořádný flame.

L. Kručinský