[OT] synchronizace PC - Mobil

Čtvrtek Červenec 30 07:38:43 CEST 2009

Zdravím.
Dlouhé roky jsem měl Nokii 9300 která měla synchronizaci trochu nedokonolaou ale rozhodně jsem v kontaktech viděl vše důležité co jsem si napsal do Outlooku. Nebyly tam sice kategorie, přezdívky a podobně ale určitě všechna telefonní čísla, adresy včetně Emailové atd. Horší byla synchronizace z Nokie do PC, tam se dalo přenést pouze jméno, příjmení a telefon.
Jinak kalendář fungoval dobře, úkoly špatně - jenom přibývaly, nemazaly se byť jsem je mazal v Outlooku. Rozhodně byla Nokie velmi stabilní - teď mám MDA IV (od T-Mobile převlíknutý HTC TouchPro) a synchronizace je o třídu lepší ale jinak ten telefon dost proklínám. Ale to je obávám se na pořádný flame.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Sent: Wednesday, July 29, 2009 9:24 AM
To: HW-News
Subject: [OT] synchronizace PC - Mobil

Zdravim,
znamy si chce poridit novy mobil a jeho pranim je synchronizovat mobil s Outlookem.
Nevite jestli Nokia to uz umi? Nechce nic draheho, nejaky obycejny telefon.
Pred dvema roky jsem zkousel 6310i. PC Suite umel pouze doplnit novy kontakt, pokud jsem ke jmenu pripsal cislo tak se to navzajem nedoplnilo.

Diky moc

Michal Gregor