OT - zase elektrocentrála :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Červenec 29 23:56:50 CEST 2009

Zdravim,

> Jinak nevim na co pro nouzovku hned 15 000 W to je vic nezu vam tam
> rezervuje dava CEZ ne?

Nu, hlavni pojistky na sloupu mam 25A, takze to tak nejak vykonove
odpovida :-).

> Na to staci 16 koni) asi bude ten generator + logika? Musi to nekdo
> vymyslet jak nato, protoze tohle bezne stoji asi ranec.

No to je prave to, co chci vymyslet ja :-). Uz jsem kdysi hodne davno
jeden automat na spousteni centraly pro kohosi psal, tehdy jeste s i8048,
dnes uz to budu delat trosku lepe. Jeste samozrejme nevim, jak budu resit
sensory a aktuatory - regulaci otacek + stop + emergency stop (asi solenoid
na privodu nafty, kdyby se podelal regulator a motor vyjel naplno a nesel
stopnout normalne), snimac otacek motoru bude asi nejaky hall jako se
pouziva u aut, nu a regulaci toho generu zatim netusim, nebot vubec nevim,
na jake bazi ten gener bude (ten jeste prave nemam :-) ).

> Ja myslel ze chcete na svetlo a telku a ne ze tim chcete ohrivat vodu
> a cirkularku dohromady :-)

Ja jsem mozna jeste nerekl jednu vec - ja chci na te chalupe stravit svuj
duchodovy vek az do konce. Mi rodice to taktez udelali. Doma se citim tam,
ne tady v Praze, ackoliv zde mam trvale bydliste. A az mi bude nejakych 70,
pokud se toho vubec doziju, budu rad, kdyz tam bude takova masina, da mi to
proste vetsi pocit jistoty a bezpeci :-))). Nekteri si postavi vlastni
dum, na to proste nemam, tak se tenhle "pud" asi u mne projevuje alespon
takto :-).

Ale to uz jsme opravdu hodne odbehli od puvodniho technickeho tematu,
myslim, ze to uz sem fakt nepatri.

S pozdravem Pavel Troller