Re: OT - zase elektrocentrála :-)

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Červenec 29 15:47:00 CEST 2009

Presne tak, expirace benzinu i nafty bych nevidel na dobu delsi
jednoho roku, pokud na to chcete vubec spolehlive nastartovat, po 2
letech uz bych se divil, kdyby to chytlo :-) Kdysi jsem musel do
dieslu koupit nejaky pripravek na zimu, protoze byla takova kosa, snad
-28°C ze to proste nechtelo startovat... slozeni se na
http://cs.wikipedia.org/wiki/Nafta nedozvime, zrejme to chce dotaz na
coi a prodejce PHM...

Co se tyka spalovani oleje, tak proti tomu nelze nic namitat, jen mi
pripada reseni na domaci backup trochu overkill, copak ocekavate v
budoucnu podobne problemy? Od doby, kdy je elektrika v zemi, jsou tyto
pripady zcela ojedinele a takovy 1 denni vypadek muze postihnout velmi
malou okrajovou oblast, snad uz budou ted vice pripraveni, co si o tom
myslite? Anebo bude globalni prirodni krize?

Ja jsem take musel oprasit UPS a napojit ji na DSL modem, ale vyuzil
jsem ji jen jednou, vykrila asi 2 mzikove vypadky a 1 cca 2 minutovy
vypadek :-) Ale jinak vypadky (na vesnici nejsou a co jsem se ptal
usedliku rak taky ne, neni nad cernu hodinku :-)

Mimochodem, co je spatneho na prodavanych levnych elektrocentralach?
Jejich udavane parametry mi prisly spickove (hodne Wattu za malo
penez) :-) Na backup na chalupu si myslim ze je to dostatecne, nebo ne
a proc?