Kompilator Mikroe verze 2009 PRO

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Červenec 29 13:13:16 CEST 2009

Nejen kvuli cene, mam koupeny i CCS PCW a PCH tusim,  a zkousel jsem i
HITECH.
MIKROC u me vyhral  jedoduchosti a prehlednosti  i kdyz ma knihovny
neverejne.
Kdyz jsem porovnaval CCS a stary MIKROC, stejnymi programy tak MIKROC
mel o cca 8 % mensi kod ;-)
Nemenil bych i kdyz  jsem pro MIKROE zdrojem BUG REPORTU ;-)
LK