Kompilator Mikroe verze 2009 PRO

DVD microchip@klikni.cz
Středa Červenec 29 13:01:01 CEST 2009

Popravde receno nestalo mi to za to tech par programku co jsem v mikroC
napsal opravovat a zjistovat, co je spatne. Radsi si proto ted pisu
vlastni knihovny pro praci s PIC, temer nezavisle na pouzitem procesoru
a frekvenci oscilatoru. Nejen ze se leccos naucim, ale mam od tech
knihoven zdrojove kody.
Predpokladam, ze lidi pouzivaji kompilatory mikroE kvuli cene.

David