walkman (uz ked sme u tej modernej techniky

Pondělí Červenec 27 16:29:54 CEST 2009

Tak teď jsem s nadšením zjistil, že firma NAGRA stále žije. Mají i web. Jdu se podívat
http://www.nagraaudio.com/pro/index.php

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Monday, July 27, 2009 4:18 PM
To: HW-news
Subject: RE: walkman (uz ked sme u tej modernej techniky

Jóó, NAGRA  to byly stroje, kde je jim konec dneska ? Ten krásný ručkový indikátor (opráskl je potom i SONY), masivní přepínač, poctivá škatule přes kterou mohlo přjet i osobní auto, co mně ale fascinovalo nejvíc a v podstatě dodnes se tím řídím - když jsem se zeptal technika ČST (Československá televize) kde má jeho mixpult (taky NAGRA) nějaké korekce "Proč chceš korigovat něco co je věrné ?". A ten mix měl opravdu jenom horní propust od 60 Hz kvůli ev. síťovým brumům a dunění, jinak do toho zvuku neměl nikdo možnost "odborně" zasáhnout. Až pak ve studiu - ale na první pás to šlo skutečně neposkvrněné.
Spousta vzpomínek byla i na rychloběžné samonosné pásy - komu vypadla z 1000m pásu středovka ve chvíli kdy se za pět minut mělo začít vysílat, ten ví, co to znamenalo... ;-)

L. Kručinský