touchscreen ala CERN :-)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Červenec 27 09:13:00 CEST 2009

Error 404
Balů, mohl bys to nechat vystavené alespoň do pondělka, aby se mohli
pokochat i neworkholici, kteří tráví víkend mimo konferenci?

Dík
  Tomáš

bh> celkom ma pobavilo co som dnes videl u nas v kantyne...
bh> Ultrasofistikovane masiny na kafe maju dotykove obrazovky na ktorych su
bh> nakreslene tlacitka s menom napoja. Takto to vyzera ked to funguje
bh> http://www.cafebar.co.uk/images/Coffee-Celebration-BCL-model.jpg
bh> Displej im zjavne zomrel, tak tam niekto nalepil papier s nakreslenymi
bh> tlacitkami a masina fungovala dalej :-)))
bh> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/048.jpg
bh> (fotene mobilom, ma sice megapixely ale nebola atomovka na pribliknutie :-))
bh> b.