ADUM1400 Digitalni izolator na plovoucim napeti?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Červenec 26 22:00:13 CEST 2009

Že by to mělo být DC a ještě k tomu přesné, automaticky plyne z
"... Vss ma vuci PE potencial 500V, Vcc tedy 505V vuci PE ..."
ale to je jedno. Mějme tedy 230 V~:

- Pokud se jedná o izolaci bezpečnostní, potřebujete součástky na 2500 V a
pod ADUMa budete muset udělat drážku, aby mezi okraji pájecích ploch byla
povrchová cesta dlouhá 10 mm a více.
- Je-li oddělení pracovní, budou kvůli odolnosti proti přepětí součástky
také na 2500 V, ale povrchovou cestu můžete nechat takovou, jakou definoval
výrobce roztečí nožiček. Chcete-li navíc použít oddělovací měnič na 1 kV,
bude nutno na vstup umístit přepěťovou ochranu, aby se npětí omezilo pod
tuto hranici.

PH

From: <j.Krajinka@seznam.cz>
Nikde jsem nepsal, ze jde o DC, pouze jsem uvedl, ze max rozdil potencialu
vuci zemi (PE) bude 500V, ze by bylo presne o tom take nikde nebyla rec.
Nicmene ono to je jedno, pro priklad si vezmene sitove napeti 230V, to
rozhodne neni ani presne ani DC. Pokud vezmu sekundar DC/DC  x/5V menice
jeho GND pripojim na fazi sitoveho napeti tak cokoliv co budu z tohoto
menice napajet bude napajeno +5V a to i kdyz vuci PE to cele bude litat na
AC 230V.