ADUM1400 Digitalni izolator na plovoucim napeti?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Červenec 26 18:03:00 CEST 2009

No ved vravim, tie suciastky su priamo *urcene* pre pracu s dvomi rozdielnymi potencialovymi hladinami, takze ak by pri tom, co je uvadzane ako izolacna pevnost nefungovali, ich existencia by akosi postradala zmysel :-)

Ale nemusite ma brat vazne, bez mucenia priznavam, ADUM som videl len v dataasheetoch.

Mimochodom, aj keby tie nohy boli od seba na meter daleko, su okolnosti, ked to nezaruci 500V izolacnu pevnost - napr. ak su obe ponorene v morskej vode... :-D   Je na Vas ako konstrukterovi tie okolnosti zarucit, napr. prefrezovanim DPS, zaliatim do vhodnej hmoty...

wek