OT: Re: sloboda prejavu mimo EU

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Neděle Červenec 26 14:44:28 CEST 2009

Zdravím,

podľa mňa najskôr anonymne publikovať (napr. WikiLeaks) so sprievodným
vyhlásením, následne rozhlásiť novinárom a antikorupčne orientovaným
nevládnym organizáciám, ktorí sa postarajú o šírenie správy.

Samotným publikovaním sa však nedá zakázať prípadnému trestnému
stíhaniu v štátoch s chabým občianskym sebavedomím a vysokou
ohybnosťou reality.