OT vikend: uz mi ta moderna technika lezie krkom

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Sobota Červenec 25 12:48:29 CEST 2009

Zdravím
Ta naše TV má funkci automatického zapnutí přes SCART. Stačí zapnout
něco, co je připojené přes SCART a zapne se i TV. Tahle funkce nejde
nikde zakázat.

Kromě softwarových vad má ještě další - demodulátor zvuku naprázdno
nahodile šumí - problém, když už doma nemáme žádnou TV anténu, protože
závada č. 2 nám to dává pěkně vyžrat - přepínač TV-SCART má pro audio
nedostatečný útlum, takže když je puštěný satelit nebo video, tak občas
šíleně šumí zvuk a musí se provést woo-doo obřad s dálkovým ovladačem,
aby se šum ztratil. Řekl bych, že tato TV půjde brzy do křemíkového nebe.

Pavel Krafčík