OT vikend: uz mi ta moderna technika lezie krkom

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Červenec 25 12:39:05 CEST 2009

To asi mame doma neco podobneho pac tam prestala fungovat aretace toho
tlacitka na konci a ja slysim jak piska obrazovka , ale je tma a kdyz
se domackne zacne to fungovat cele.Da se zapinat a vypinat pomoci
dalkoveho ovladace. Je to nejaky goldstar. Vyresilo to vhodne zalomene
paratko.

snehulak