Kam signalizacni LED u krabicek na DIN?

DeeJay deejay@email.cz
Pátek Červenec 24 19:09:10 CEST 2009

- ono celé barevné značení ovladacu a sdelovacu je pomerne zamotane

nicmene muzete si procist tuhle diskuzi:
http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,3029.0.html

- dale take zalezi na tom, kde zarizeni bude,protože dle umisteni by toto
melo byt v ramci celku jednotné. Proto pokud je v dane fabrice ci rozvodne
jako chod treba modrá, stop žlutá  atd... melo by to byt dodrzeno i v novem
zarizeni. Je to logické jinak se z toho obsluha zblázní :-)

- ale pokud vyrabite nejaký modul co bude zavreny v rozvadeci tak vas
nejspis kvuli barvam LEDek nikdo popotahovat nebude ,ale předpokladam budete
vydavat ES prohlaseni o shode a davat tam znacku CE a to už je zase jina
kapitola :-D

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of zoodiskus@vol.cz
Sent: Friday, July 24, 2009 6:13 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Kam signalizacni LED u krabicek na DIN?

Ono to je druhe dilemno :-)
Hned vedle teto krabicky bude jistic a na nem je provozni stav zapnuto
signalizovan take cervenym praporkem. To je ten prvni pohled na vec
tedy sviti cervena dej si bacha na dratu je 230V a zarizeni je pod napetim.

Druhy pohled na vec, zelena, zarizeni jede normalni provozni stav, nojo,
ale to muze budit dojem zelena tedy bezpecny stav => mrtvej eletrikar
:-).
Na modrou se neda koukat tu neresim.
Osobne jsem se priklonil k nazoru, ze pouzijeme cervenou, ale pripoustim,
ze si nejsem jisty :-)

WS

>no myslim si ze spravna barva cervena neni :-) spis radeji zelena, nebo
>modra ci bila červena je porucha - havarie a zluta je vystraha

DJ