Automaticke pretypovani u AVR-GCC

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 23 22:47:04 CEST 2009

Ale vobec nie takto, pan kolega -m-.

Ono totiz pointa je prave v tom, ze nejakych 5 riadkov aplikaciu nerobi. A samozrejme tych 5 riadkov prepisat presne stylom, aky ste naznacili (floating kniznic na '51 je hafo, ak uz inde nie, tak sa trebars da vykradnut SDCC) - to je len mechanicka praca, bezvyznamny zlomok skutocneho portovania.

wek

PS. Ak tam treba float, na 99.37% to netreba portovat pre '51.