Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 23 16:17:25 CEST 2009

On Thu, 23 Jul 2009, Miroslav Šinko wrote:

> Prepinac -fno-inline-small-functions z toho odkazu na avrfreaks vyzera
> dobre. V jednom projekte som si urobil funkciu delay (v asm nejake 2
> vnorene cykly) a volal som ju pok...., no vela krat. Prekladac ju
> vkladal vzdy inline, cim kod neprimerane narastol. Vtedy som to
> poriesil atributom funkcie noinline. Ten prepinac som nepoznal, mozno
> by to poriesil aj v pripadoch inych fuknkcii, ktore som mohol
> prehliadnut. Takze vdaka za odkaz.

Potvrzuji - po pripojeni tohohle prepinace do Makefile je vysledek stejny
jako u te predchozi verze winavr. Zapojenim dalsich prepinacu na te
strance se kod jeste zmensil o 10% . Tak ted jsem na vazkach jestli se
vracet ke stare verzi nebo si nechat tu novou :-)