Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 23 15:10:49 CEST 2009

On Thu, 23 Jul 2009, Josef Stengl wrote:

> Nejsem si nyí jistý, ale podle mě elf obsahuje i debugovací kod a takové
> podobné přídavky. Takže porovnávat velikosti elfu na velikost výsledného
> kodu může být dosti zavádějící.. Stačí aby jste to překládal z jiné
> adresářové struktury a soubor změní velikost. Mohly také nabubřet
> debugovací informace.
> Pro porovnávání použijte vygenerovaný bin (nebo hex, ale ten může mít
> pokaždé stejnou velikost - velikost FLASH.)

Hex je samozrejme nabubrely taky. A ja neporovnavam velikost elfu ale
velikost binarniho kodu ktery vypise avr-size coz by melo byt
nejpresnejsi. Aspon tohle je rada (z google) neporovnavat hex ale
'avr-size soubor.elf'

> Možno jest porovnat také map soubory, tam uvídíte co se vám zvětšilo,
> pokud se něco zvětšilo.

No koukam do tech map souboru a zvetsil se ten program :-) Ve stare verzi
ma soubor.o 0x356 (zacina na 0xa2) a ten samy soubor ma v nove verzi 0x510
(zacina na 0xa4).