Novejsi WinAVR produkuje o 70% vetsi kod

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 23 15:01:21 CEST 2009

On Thu, 23 Jul 2009, Miroslav Šinko wrote:

> Mne sa najviac osvedcila optimalizacia O1, produkuje mensi kod ako Os.
> Zovseobecnit si to nedovolim, ale na mojich projektoch je to tak.
> Skuste...

S optimalizaci O1 je to lepsi - kod je o 50% vetsi nez se starou verzi

> S tym sbi je to v nejakom headri niecim podmienene. Vecer mozem
> pozriet, mari sa mi, ze som to nejako riesil...

Prohledal jsem soubory a je to v   #include <compat/deprecated.h>
takze timhle se to da znovu zapnout. Ale myslim ze tu novou verzi
smazu a nainstaluju to starou. Aby to delalo o 50% vetsi kod
nepotrebuju.

> miro

Dik