Foto Re: LED televize

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 23 13:33:08 CEST 2009

Neargumentuji kvalitou, ale množstvím. Rozměr stačí i 1/16F. Co jsem takové
"pinhole" potkal, tak musí mít dobré osvětlení, ale fungují.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

No jak se zda tak na srandu asi teprve dojde.

Co jsem videl tak i nejlevnejsi webkamerky MAJI cocku - sice plastovou
ale porad cocku. Me by totiz zajimalo zda mate predstavu jake by musela
mit ta dirka rozmer vzhledem k bodum cipu, aby to mohlo vubec realne
fungovat - navic jak pres tu dirku precedite dostatek fotonu, ktere
osviti ten ultramegalevny cip s priserne malou citlivosti.
I kamera za 300Kc s prisernym obrazem se jak kouzlem promeni ve slusny
aparatek po vymene obejktivu - uz jsem jednu takto predelal na normalni
objektiv ze stareho fotaku. Takze si jen tezko dokazu predstavit jak by
to vypadalo v pripade, ze by to byla jen CO.

Jinak argumentace kvality CO pomoci poctu vyrobenych webkamerek s
prisernym obrazem je takova usmevna.

Radek Vicek