Automaticke pretypovani u AVR-GCC

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:57:13 CEST 2009

Co je blbost? Že k přenositelnosti C kodu nesou potřeba úpravy? No když
není HW závislý a je psán striktně dle ISO/IEC, tak ano je to blbost, je
přenosný. Beze úprav napříč architekturami. Tedy alespon já jsem
používal stejný kod na čtyřech architekturách (i86, mipsel, i51, avr).
Blbě napsaný kod se napřenáší, ten se musí přepsat. To,že jde psát v C
jako prase neznamená že se tak psát, brát jako standard nebo reference.
Psaní čitého přenositelného kodu v C považuji za technické umění,
kterého bych chtěl dosáhnout.

Ze se pro přenositelnost ASM zhruba stejně složitá jako přenositelnost
C? A zkoušel jste si někdy přenositelnost ASM z ALFY na i51' ? Já ne,
protože assembler alfy je pro mě stejně čitelný jako arabština. Také
vím. že se tam něco píše.

Nebo jsem něco nepochopil? V tom případě přenostitelnost myšlenky po
kompilaci (zápis do textu) není také plně přenositelný. Asi špatný
kompilátor :-)

ced