Automaticke pretypovani u AVR-GCC

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červenec 23 10:16:09 CEST 2009

wek by v tomto pripade (ked rozhodnutie pisat C je primarne a uz nie je debata ze ako iak) mozno napisal nieco take, ze ten pocit nastvanosti na to, ze v C je to prelozene blbo sa treba jednoducho naucit permanentne potlacat.

Ja sa napriklad v pripadoch, ked ma to vyslovene neboli, na takychto prechmatoch prekladaca zlomyselne zabavam ;-)

Tie peniaze vysypane za IAR ci akykolvek iny komercny prekladac s velkou pravdepodobnostou kupia daleko vacsi cas ktory venovali autori roznym vychytavkam, ale bohuzial to vyzera tak, ze kazda dalsia vychytavka znamena exponencialne rastuci cas = naklady. Riesenim by bolo prepisat prekladac z gruntu, tak ako to urobili HiTech, skoda ze ich Microchip zhltol aj s chlpmi - ktovie ci este niekto iny bude mat na nieco taketo odvahu.

wek