Tmel na elektroosmozu

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:14:11 CEST 2009

Dobry den

Ve zdi, ktera bude za prickou a jde do ni trochu vlhkost chci jako experiment pouzit klasickou elektroosmosu se ss proudem.
Nedelal tady nekdo elektroosmosu. Jde mi o slozeni tmelu na zaliti elektrod. Na netu jsem nasel jeden recept s bentonitem. Neni k sehnani tmel hotovy ? Ve stavebninach nevi a firmy, ktere se tim zabyvaji a ktere jsem oslovil mi nabizeji svoje reseni, vetsinou mluvi o ruznych specialnich patentovanych vysokofrekvencnich proudech, specialnich magnetickych polich a konci to cenou, ta kterou bych zed postavil novou.

Vladimir

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4265 (20090721) __________

http://www.eset.cz